2010. november 30., kedd

A 3. fejezethez ...

Szia mindenki!

Bocsika, hogy tegnap nem tudtam felrakni a frisst, de nem voltam már napok óta a gép előtt, ráadásul itthon sem voltam. Eleve rosszul indultak a dolgok aztán az Office-om is bemondta az unalmast, így meg sem tudtam nyitni az irományaimat. Miután minden lehetséges módot kipróbáltam a fejezet megmentésére - reménytelenül - úgy döntöttem magába a bloggerbe írom le mégegyszer amit ebbe a fejezetbe gondoltam. Egy darabig működött is a dolog majd egy kis ablak ugrott fel miszerint az explorer valami hiba miatt leáll.

Ezt eljátszottam párszor. A következmények azok lettek, hogy holott folyamatosan lementi az írást az utolsó bekezdések a formázásokkal együtt eltüntek. Miután kidühöngtem magam, gyorsan felraktam amit eddig megírtam javítás meg minden nélkül, hogy legalább egy kicsit törlesszek azoknak akik tegnap vártak rám.

Ígérem amint lenyugodtam kijavítom, és olvasható formában lesz. Remélem még ma sikerül befejeznem a fejezetet. Amint megvan felrakom. Most azonban el kell rohannom a boltba, ugyanis jó kedvemet tetézve rájöttem, hogy már csak egy szál cigim van, plussz elfogyott a tej ami nélkül meg nem tudok kávézni!
Asszem valaki megátkozott :( Ne utáljatok!

Szóval sietek!!! Kiss you

2 megjegyzés: