2010. december 2., csütörtök

Részlet

Egy kis részlet a fejezet második feléből. Ha kapok még néhány komit holnap felrakom. Kiss You








- Nem szökhetsz meg olyan könnyen. Még egyéb terveim is vannak veled. – mosolyogtam rá, mire ő csillogó szemeit az enyémbe fúrta.

- Hú… és a terveid első lépéseként úgy határoztál, hogy kipréseled belőlem a szuszt? – kérdezte, majd egy pillanat alatt fordított rajtunk, és már a hasamon ült.

Még pislogni sem volt időm mialatt már a hátamon is feküdtem. Bár én is éppen le akartam szállni róla és elengedni, de azért nem kis erő kellett ehhez a mozdulathoz.

- Így máris sokkal kényelmesebb. – vigyorgott önelégülten a meglepett képembe mialatt finoman lefogta a kezeimet, gondolom egy újabb akciómtól tartva.

- Erős vagy. – osztottam meg vele gondolatomat, kissé hitetlenkedő arccal.

Aztán már csak mosolyogva néztem, ahogy színlelt durcasággal felegyenesedik rajtam, felemeli a jobb kezét, behajlítja, majd a másikkal finoman átfogja a felkarját.

- Látod ezt itt. Csupa izom vagyok. Úgyhogy ha nem vigyázol, akkor… akár… - hajolt hozzám közelebb – össze is törhetlek, mint egy ropit. – mondta mosolyogva, de teljes meggyőződéssel az arcán.

Annyira lökött ez a lány, hogy már nem tudtam visszatartani a nevetésemet, de gondoltam adok neki egy esélyt, hogy bebizonyítsa. Megfogtam a derekát, amitől egy aprót sikított, majd újra magam alá fordítottam.

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Most találtam rá a blogodra,és nagyon tetszik ez a történet.És ez a kis ízelítő kurva jó lett!!!Nagyon várom a kövi fejit,remélem holnap felrakod!Siess vele!!!:)

    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsebi!
    De jó lenne, ha holnap felraknád a folytatást, nagyon felcsigáztál ezzel a kis részlettel:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Már egy ideje figyellek..nagyon jó az írományod :))
    Igy tovább,remélem már megjött a kedved a frisshez:D

    VálaszTörlés
  4. Kedves lányok!

    Köszönöm, hogy nyomot hagytatok magatok után, és a kedves szavaitokat. Ma fent lesz a fejezet.
    Kiss you

    VálaszTörlés
  5. Hát ez iszonyat jó kis történet nagyon sokat nevettem Emmett beszólásain főleg ez tetszett: öcsipók szerelmes:D
    Csak így tovább
    Isabella Cullen

    VálaszTörlés