2010. november 15., hétfő

Köszöntő! + Ismertető

Köszöntök minden erre tévedőt!
Legelső Blogom és legelső történetemet olvashatjátok ezen az oldalon. Tök kezdő lévén - minden szempontból -  nézzétek el a blog kezdetlegességét, most tanulom. Viszont éppen ezért minden észrevételt, és segítséget nagyon megköszönnék.
A történetről:
Twilight teljesen másként. A jól ismert Cullen család a képességeikkel megmarad, csak kicsit átalakítottam az életvitelüket. Bella karakterét pedig teljesen átalakítottam. A szűz esetlenkéből egy igazi vagány "csábító" lány lett, és Edward is rég elhagyta már a félve őrzött erényeit. Kicsit Robstein lesz felvértezve misztikummal. Persze szeretem a romantikát, de azt nem mondhatod, hogy ha megismersz valakit akkor ő a tökéletes és a legjobb, hiszen honnan is tudhatnád, ha nincs összehasonlítási alapod. Az én karaktereimnek megadtam a tapasztalatokkal teli előéletet is. Egyenlőre könnyedebb részeket tervezek ahol először csak ismerkednek, majd kezdődik a csábítási hadművelet. Utána pedig kezdődnek a szigorúan 18-as részek. A többit pedig majd meglátjátok...

2 megjegyzés:

  1. Úristen én már imádom!!!!!!!!!
    Hajrá
    Láw.:Betti

    VálaszTörlés
  2. Köszi Betti! Bocsi, hogy nem reagáltam, de nem láttam, hogy írtál. Remélem a későbbiekben is elnyeri a tetszésedet.
    Kiss you

    VálaszTörlés